Suzuki V-Strom 800

Promocja

V-STROM – NA CO DZIEŃ

V-STROM 800 reprezentuje nową kategorię w klasie maszyn adventure średniej wielkości. Podczas gdy Suzuki V-STROM 800DE znakomicie spisuje się podczas jazdy z dala od utartych szlaków (żwir, szutry), nowy V-STROM 800 kusi motocyklistów lubiących dalekie podróże, wybierających trasy prowadzące zarówno autostradami jak i bocznymi drogami. Również codzienne przejazdy przez miasto, na przykład do pracy, staną się z nowym V-STROM 800 jeszcze przyjemniejsze.

Cena brutto
48 900,00 PLN
47 900,00 PLN

ALL ROAD MERGE

Nowy motocykl został zaprojektowany zgodnie z ideą „All Roads Merge”, czyli – w wolnym tłumaczeniu – „Łączy wszystkie drogi”. V-STROM 800 to maszyna segmentu adventure, stworzona jako uniwersalny motocykl, który doskonale sprawdzi się na każdej drodze, jednocześnie zapewniając właścicielowi poczucie nieskrępowanej wolności i radości z jazdy.

Nowy model znakomicie wykorzystuje zalety nowego dwucylindrowego silnika zaprojektowanego specjalne na potrzeby modelu V-STROM 800.


BEZ WZGLĘDU JAK DALEKO JEST CEL PODRÓŻY

V-STROM 800 napędza rzędowy silnik Suzuki o pojemności 776 cm3, z rozrządem DOHC (z dwoma wałkami umieszczonymi w głowicy), 4 zaworami na cylinder. Do tego wytrzymała stalowa rama i zawieszenie dostrojone zgodnie z wymaganiami użytkowników tej klasy motocykli. Wszystko to po to, by zagwarantować niezwykłą stabilność podczas szybkiej jazdy na długich prostych i znakomite prowadzenie na drogach pełnych zakrętów. Użytkownicy V-Suzuki STROM 800 szybko docenią możliwość wygodnego podróżowania, niezależnie od tego, jak daleko za horyzontem znajduje się cel ich podróży.


SERCE, CZYLI SILNIK

Jednostka napędowa musi zapewniać duży moment obrotowy i wysoką moc, i jednocześnie motocykl powinien wyróżniać się płynną i łatwą do kontrolowania reakcją na ruch przepustnicy. Ogólnie rzecz biorąc Suzuki umożliwia dobrą zabawę, nawet jeśli motocykl zostanie obciążony pasażerem i bagażami. Suzuki napędza rzędowy, dwucylindrowy silnik DOHC o pojemności 776 cm3 i z 4 zaworami na cylinder, o niezwykle kompaktowych rozmiarach. Dzięki temu udało się zoptymalizować rozkład masy i geometrię motocykla. Jego niewielkie rozmiary pozwoliły uzyskać optymalną pozycję za kierownicą





SPECYFIKACJA TECHNICZNA


Długość całkowita: 2255 mm
Wysokość całkowita: 1355 mm 
Prześwit: 185 mm 
Masa w stanie gotowym do jazdy: 223 kg
Średnica x skok tłoka: 84 mm x 70 mm
Stopień sprężenia: 12,8 : 1
Rozrusznik: elektryczny
Pojemność układu smarowania: 3.9 l
Maksymalny moment obrotowy: 78 Nm przy 6800 obr./min
Zawieszenie tylne: pojedynczy element resorująco-tłumiący
Hamulec przedni: podwójny, tarczowy 310 mm
Opona przednia: 110/80R19M/C 59V 
Układ zapłonowy: elektroniczny (tranzystorowy)
Zużycie paliwa: 22.7 km/L (4.4L/100km) w WMTC
Maksymalna moc: 84 KM/ 62 kW przy 8500 obr./min.
Szerokość całkowita: 905 mm
Rozstaw osi: 1515 mm
Wysokość siedziska: 825 mm
Typ silnika: 4 suwowy, 2 cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność silnika: 776 cm3
Układ paliwowy: wtrysk benzyny
System smarowania: mokra miska olejowa
Układ chłodzenia: Chłodzony cieczą
Zawieszenie przednie: widelec upside-down Showa
Skrzynia biegów: 6 stopniowa
Hamulec tylny: podwójny, tarczowy 260 mm
Opona tylna: 150/70R17M/C 69V
Pojemność zbiornika paliwa: 20L
Emisja CO2: 104 g/km

Transport NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

koszt transportu ustalany indywidualnie


786-201-230

Salon 550m²!

Zapraszamy do naszego salonu stacjonarnego w Krakowie.
Zobacz jak dojechać

Leasing / RATY

Atrakcyjne warunki finansowania
Sprawdź