Suzuki GSX 8R - TRAVEL PACK - NOWOŚĆ

Promocja
Suzuki GSX-8R to kolejny model z rodziny GSX. Wyróżnia się wyglądem typowym dla motocykli sportowych. Jego osiągi zachęcają do sportowej jazdy, gwarantując jednocześnie komfort i łatwość prowadzenia. Ostra i dynamiczna stylistyka wyróżnia Suzuki na ulicy - trudno ten motocykl pomylić z jakąkolwiek inną maszyną.

2 wersje Travel Pack:

Premium
- podgrzewane manetki,
- komplet sakw bocznych ze stelażami,
- torba na zbiornik paliwa,
- szyba turystyczna przyciemniana,
- gniazdo USB

Cena motocykla z pakietem Premium: 49 700zł

Standard
- komplet sakw bocznych ze stelażami,
- szyba turystyczna przyciemniana,

Cena motocykla z pakietem Standard: 47 400zł

Cena brutto
47 500,00 PLN
47 400,00 PLN
SPRAWDZONY SILNIK

Sercem Suzuki GSX-8R jest rzędowy dwucylindrowiec nowej generacji, o pojemności 776 cm3. Moc 85 KM zapewnia dużo lepsze osiągi niż motocykle z silnikami o pojemności 650 cm3. Co niezwykle ważne motocykl prowadzi się łatwo i przyjaźnie, co docenią także początkujący motocykliści.






SPORT ZDEFINIOWANY NA NOWO

Nowe Suzuki GSX-8R w znakomity sposób łączy w sobie cechy praktyczne, osiągi, przyjazne prowadzenie oraz zaawansowane opcje wyposażenia z najnowocześniejszą stylistyką motocykla sportowego. Przypadnie do gustu wszystkim motocyklistom, w każdym wieku i z dowolnymi umiejętnościami. Suzuki GSX-8R gwarantuje radość z jazdy podczas każdego wyjazdu, niezależnie od tego, czy dojeżdżasz motocyklem do pracy lub szkoły, na zakupy, czy też wybierasz się w ekscytującą podróż prowadzącą krętymi górskimi drogami.




HISTORIA ZACZĘŁA SIĘ OD SILNIKA

Projekt nowego motocykla rozpoczął się od wybrania i przygotowania idealnego silnika. Inżynierowie Suzuki najpierw starali się zaprojektować smukły i kompaktowy zespół napędowy, do którego dodana została rama, gwarantująca idealne prowadzenie. Mając to na uwadze, Suzuki zaprojektowało rzędowy dwucylindrowy silnik z rozrządem DOHC o pojemności 776 cm3, i 4 zaworami na cylinder. Jednostka zapewnia doskonałą równowagę pomiędzy płynną, kontrolowaną mocą dostępną już od niskich obrotów i przyjemną dynamiką w górnym i najwyższym zakresach obrotów.



DESIGN

Stylistyka nowego modelu bardzo mocno nawiązuje do kultowych, sportowych, motocykli Suzuki. Jednocześnie styliści poświęcili wiele uwagi by wygląd Suzuki GSX-8R był nowoczesny, świeży i wyznaczał nowe kierunki.



PRZEDNIE I TYLNE ZAWIESZENIE Widelec upside-down Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP pozwolił na wyeliminowanie wkładu z jednej goleni i umożliwił zwiększenie rozmiaru tłoka. Dzięki temu konstrukcja zawieszenia jest nie tylko lżejsza, ale także charakteryzuje się znakomitymi właściwościami tłumienia - widelec równie dobrze spisuje się podczas jazdy sportowej, jak i turystycznej. Tylne zawieszenie z centralnym amortyzatorem połączonym z wahaczem za pomocą systemu dźwigni, ma możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny i zostało skonfigurowane w ten sposób by zapewnić stabilność prowadzenia podczas jazdy na prostych oraz płynne i precyzyjne prowadzenie na drogach krętych i pełnych zakrętów.



LEKKI, ALUMINIOWY WAHACZ

Aluminiowy wahacz wyróżnia się charakterystycznym kształtem i został zaprojektowany tak, aby sprawdzić się w każdych warunkach - zarówno podczas spokojnej jazdy w mieście, jak i szybkiej po górskich serpentynach. 
Lekka aluminiowa konstrukcja poprawia prowadzenie i reakcję tylnego zawieszenia, jednocześnie zapewniając komfort.



5 CALOWY WYŚWIETLACZ TFT





Wyróżnia sie dużą czytelnością i ułatwia dostęp do najważniejszych informacji i komunikatów.
Duży wyświetlacz TFT nie tylko informuje kierowcę o stanie motocykla, włączonych systemach i wybranych ustawieniach, ale również dostarcza w czasie rzeczywistym najważniejsze informacje o stanie motocykla.



SPECYFIKACJA TECHNICZNA


Moc maksymalna 85 KM/61 kW/8500 obr./min
Długość całkowita 2155 mm
Wysokość całkowita 1135 mm
Prześwit 145 mm
Masa w stanie gotowym do jazdy 205 kg
Średnica i skok tłoka 84 mm x 70 mm
Stopień sprężania 12,8:1
Rozrusznik Elektryczny
Skrzynia biegów Sześciobiegowa
Zawieszenie – tył Pojedynczy amortyzator, regulowane
Hamulce – przód Tarczowe
Opony – przód 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowe
Zapłon Elektroniczny (tranzystorowy)
Norma Euro Euro 5
Zużycie paliwa (l/100km) (WMTC) 4,2 l/100km
Maksymalny moment obrotowy 78 Nm/6800 obr./min
Szerokość całkowita 770 mm
Rozstaw osi 1465 mm
Wysokość siedziska 810 mm
Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność silnika 776 cm3
Zasilanie w paliwo Wtrysk paliwa
System smarowania Wymuszony obieg, mokra miska olejowa
Zawieszenie – przód Widelec upside-down, sprężyny śrubowe
Kąt główki ramy/ wyprzedzenie 25 stopni/ 104 mm
Hamulce – tył Tarczowe
Opony – tył 180/55ZR17M/C (73W) bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 14 l
Emisja spalin (g/km) (WMTC) 99 g/km




Transport NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

koszt transportu ustalany indywidualnie


786-201-230

Salon 550m²!

Zapraszamy do naszego salonu stacjonarnego w Krakowie.
Zobacz jak dojechać

Leasing / RATY

Atrakcyjne warunki finansowania
Sprawdź