Nowy TGB Blade 1000i ma teraz bardzo atrakcyjny wygląd i ulepszoną technologię. Nowa generacja pojazdów terenowych w 2019 r. przeszła znaczącą zmianę. W nowym modelu uwagę przyciąga zmodyfikowana osłona chłodnicy i oryginalne reflektory w technologii LED. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową, wzmocnioną japońskimi komponentami konstrukcję. W codziennym użytkowaniu docenisz demontowalny przedni grill, który ułatwia czyszczenie chłodnicy.
I oczywiście nic nie czyni TGB Blade 1000i tak popularnym quadem jak mocny i niezawodny 2-cylindrowy silnik w ukłazie V, przełączany napęd 2x4 / 4x4 z dwoma blokowanymi mechanizmami różnicowymi, wspomaganie kierownicy w trzech trybach EPS, przedłużone podwozie z wystarczającą ilością miejsca dla dwóch osób i doskonała przyczepność na stromych zboczach. Wyposażenie pojazdu obejmuje mocną wyciągarkę, atrakcyjne 14-calowe aluminiowe felgi, hak holowniczy, oświetlenie Full LED oraz wysokiej jakości amortyzatory gazowe EVO z progresywnymi sprężynami.
Potężny, wydajny silnik w układzie V OHC o pojemności 1000ccm został opracowany specjalnie do tego pojazdu. Wysoki moment obrotowy silnika daje doskonałą siłę uciągu, a elektroniczny wtrysk paliwa niezależnie od wysokości zapewnia bezproblemową pracę, efektywne spalanie oraz niskie zużycie paliwa. Pojazd posiada tekże solidną automatyczną skrzynię biegów z pozycjami L/H/N/R (bieg niski/bieg wysoki/neutralny/wsteczny) oraz hamowanie silnikiem.
Ulepszone podwozie ma teraz lepszy kąt natarcia z przodu i większy prześwit z tyłu. Podwójne wahacze są wykonane ze specjalnego materiału firmy Dupont, który zapewnia dokładniejsze prowadzenie, łatwiejsze sterowanie, lepszą stabilność i długą żywotność. Nowoczesne, niezależne zawieszenie na wszystkie koła zapewnia doskonały prześwit w trudnym terenie i sprawdza się nawet przy dużych prędkościach. Długi rozstaw osi zapewnia dużo miejsca dla kierowcy i pasażera oraz zapewnia większą stabilność podczas jazdy na stromych wzniesieniach.
Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego zmniejsza siłę potrzebną do sterowania podczas całodziennej pracy i przy długich podróżach. Dodatkowo znacznie poprawia komfort prowadzenia oraz bezpieczeństwo ponieważ ogranicza przenoszenie uderzeń kół w przeszkody przez co kierowca nie czuje wstrząsów na kierownicy. TGB 1000 jest wyposażony we wspomaganie z wyborem siły działania - tryb standardowy, tryb wzmocniony lub możliwe jest całkowite wyłączenie wspomagania kierownicy.
Największą zaletą modelu Blade 1000i jest unikalny system napędowy z mechanizmem różnicowym na przedniej i tylnej osi z dwiema elektrycznymi blokadami. Dzięki temu nowy Blade jest jednym z najlepszych quadów pozwalających na kontrolę jazdy w terenie, pozwala także na idealną konfigurację napędu i trakcji do każdego terenu - z jednej strony zapewniając doskonałą przyczepność wszytskich kół, wysoką wydajność w ciężkim terenie, ale również wygodną spokojną jazdę. Quad wyposażony jest w nowoczesne niezależne zwieszenie wszystkich kół iRS, wysoki prześwit, szeroki rozstaw osi oraz elektrycznie przełączany napęd przednich kół 2x4/4x4 - poprzez naciśnięcie przycisku na kierownicy. Dodatkowo do trudnego terenu pojazd posiada blokowany przedni i tylny dyferencjał.
Hamulce są tak samo istotne w quadzie jak dobry silnik. Potężny, hydrauliczny układ hamulcowy z tarczami na wszystkich kołach i ze wzmocnionymi przewodami hamulcowymi zapewnia pewność prowadzenia podczas agresywnej jazdy. Hamulec nożny jednocześnie wyhamowuje wszystkie koła w proporcjach 60/40, prawą dźwignią hamulca można obsługiwać hamulec przedni, lewą dźwignią tylny hamulec. Hamulec postojowy jest uruchamiany przez dźwignię na kierownicy.
Dumą TGB Blade 1000i LTX są całkowicie nowe reflektory w technologii LED, które wraz z osłoną chłodnicy komponują nowy przód quada. W reflektory zostały wkomponowane soczewki LED i światła do jazdy dziennej. Pozostałe oświetlenie, w tym światła stopu i tylne światła kierunkowskazów, są również wyposażone w innowacyjną technologię LED, która zapewnia doskonały strumień świetlny przy niskim zużyciu baterii.
Wszystkie informacje, których potrzebujesz są pod ręką. Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD jest czytelny, dobrze wygląda, ale również oferuje wiele praktycznych funkcji, takich jak cyfrowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz, maksymalna prędkość obrotowa silnika, maksymalnie osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 dzienne liczniki przebiegu, przebieg całkowity, dzienny stan licznika, całkowity licznik kilometrów, wskaźnik poziomu paliwa, zegar, kod diagnostyczny usterki oraz inne potrzebne kontrolki.
TGB Blade 1000i LTX oferuje niezwykle bogaty zestaw dodatkowego wyposażenia. Blade 1000i LT EPS jest w pełni wyposażony w najnowocześniejszy podwójny napęd mechanizmu różnicowego z elektrycznie przełączanym napędem 2x4/4x4, wspomaganiem kierownicy, eleganckimi 14-calowymi aluminiowymi kołami, markowymi oponami Maxxis Bighorn, osłony dłoni, wytrzymałą przednią stalową płytę ochronną, nowoczesne kompozytowe bagażniki przedni i tylny, wygodny fotel pasażera z oparciem, podnóżki dla pasażera, nowoczesne oświetlenie Full LED, gniazdo 12V, zaczep holowniczy i wyciągarkę elektryczną o dużej sile uciągu 3000lbs.
Typ: | 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI |
Pojemność: | 997 cm3 |
Średnica x skok tłoka: | Ø 92 X 75.0 mm |
Kompresja: | 10.2 : 1 |
Moc: | 83 k / 7000 min-1 (off-road) |
Chłodzenie: | cieczą + wentylator elektryczny |
Napęd: | 2x4 / 4x4, z dwoma dyferencjałami, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna- CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem |
Blokada dyferencjału: | przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie |
EPS | elektryczne wspomaganie kierownicy z regulacją |
Przekładnia główna: | wał kardana |
Zawieszenie przód: | niezależne podwójne wahacze |
Zawieszenie tył: | niezależne podwójne wahacze |
Amortyzatory przód: | amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Amortyzatory tył: | amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Hamulce przód: | 2x tarcza hydrauliczna |
Hamulce tył: | 2x tarcza hydrauliczna |
Opony przód: | AT26 x 9 - 14 |
Opony tył: | AT26 x 11 - 14 |
Długość całkowita: | 2330 mm |
Szerokość całkowita: | 1200 mm |
Wysokość całkowita: | 1290 mm |
Prześwit: | 295 mm |
Wysokość siedziska: |
935 mm |
Rozstaw: | 1445 mm |
Sucha masa: | 451 kg |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
Wspomaganie kierownicy: | tak, elektryczne z możliwością regulacji lub całkowitym wyłączeniem (MAX/MIN/OFF) |
Prędkościomierz / obrotomierz: |
Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki przebytej trasy dziennej, całkowity przebieg, dzienny przebieg, całkowity licznik kilometrów, licznik godzin, stan zbiornika paliwa, disgnostyczny kod ewentualnej usterki, zegar pokładowy |
Homologacja | tak (prawo jazdy kategorii B) |
Ciągnik rolniczy T3B |
Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4 z blokadą przedniego i tylnego dyferencjału, amortyzaory EVO, wzmocnione przewody hamulcowe, 8 ramienne felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny przedni bumper, przedni i tylny bagażnik, dodatkowe tylne siedzisko z uchwytami, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, dzienne światła Full-LED, światła tylne oraz kierunkowskazy LED.
Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen.